Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакедон, Галина-
dc.contributor.authorНетяга, Катерина-
dc.date.accessioned2024-11-08T12:07:39Z-
dc.date.available2024-11-08T12:07:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1242-
dc.descriptionМакедон Галина, Нетяга Катерина. Особливості здйснення рекламних комунікацій // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : збірник наукових праць / наук. ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2019. – С. 182-184uk_UA
dc.titleОсобливості здйснення рекламних комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям 2. Економіка і управління підприємством, галуззю та регіоном

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_12042019_p001-183-185.pdf381,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.