Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1322
Назва: Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні
Автори: Лайко, Ольга
Дата публікації: 2019
Опис: Лайко Ольга. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, логістики та агротехнологій в Україні : збірник наукових праць / наук. ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2019. – С. 26-29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1322
Розташовується у зібраннях:Напрям 1. Методології сучасної економічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_28112019_p001-27-30.pdf150,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.