Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛайко, Ольга-
dc.date.accessioned2024-12-02T16:29:03Z-
dc.date.available2024-12-02T16:29:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1322-
dc.descriptionЛайко Ольга. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, логістики та агротехнологій в Україні : збірник наукових праць / наук. ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2019. – С. 26-29uk_UA
dc.titleСучасні тенденції маркетингових досліджень в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям 1. Методології сучасної економічної науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conference_28112019_p001-27-30.pdf150,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.