Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБут, Євген Григорович-
dc.date.accessioned2025-04-28T09:49:44Z-
dc.date.available2025-04-28T09:49:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1745-
dc.descriptionБут Є.Г. Удосконалення стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної техніки : дипломний проєкт : 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Бут Є.Г. – Ніжин, 2023. – 63 с.uk_UA
dc.description.abstractПідвищення надійності стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної техніки, вирішено тим, що стенд, який містить рідинний регулювальний реостат, у якому змінний опір є електроліт замінено на трансформаторний реостат. Електроліт водного розчину кальцинованої соди. є агресивне середовище для корпусу реостата, що призводить до швидкої корозії і виходу його із ладу, що і сталося у лабораторії двигунів внутрішнього згорання тракторів і автомобілів. У зв’язку із цим запропоновано замінити громіздкий, складний за конструкцією (містить мотор-редуктор та кінцеві вимикачи) рідинний регулювальний реостат на опір, який містить активну і індуктивну складові. Для цього вибрано трифазний трансформатор потужністю 40кВт. Трансформатор працює в насичених режимах магнітопроводу. Такі режими забезпечують можливість у більшій мірі регулювати активну складову опору. Це твердження розроблено теоретично і перевірено експериментально на даному стенді.uk_UA
dc.titleУдосконалення стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної технікиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023 Бакалавр 141 ЕЕЕ Бут Євген.pdf15,23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.