Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1767
Назва: Організація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі
Автори: Стадник, Вікторія
Олійник, Аліна
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Видавець ПП Лисенко М.М.
Опис: Стадник Вікторія, Олійник Аліна. Організація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 266-269
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1767
Розташовується у зібраннях:Напрям «Стратегія розвитку підприємств, галузей та регіонів»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. Stadnik, A. Oliynyk. Organization of advertising activities at agricultural enterprises.pdfОрганізація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі288,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.