Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1769
Назва: Формування маркетингової стратегії, як складової антикризового управління підприємством
Автори: Стадник, Вікторія
Перестюк, Тамара
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Видавець ПП Лисенко М.М.
Опис: Стадник Вікторія, Перестюк Тамара. Формування маркетингової стратегії, як складової антикризового управління підприємством // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 280-283
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1769
Розташовується у зібраннях:Напрям «Стратегія розвитку підприємств, галузей та регіонів»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V. Stadnik, T. Perestyuk. Formation of a marketing strategy.pdfФормування маркетингової стратегії305,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.