Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1783
Назва: Перспективи розвитку електронного маркетингу
Автори: Ховрич, Юлія
Москаленко, Анатолій
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Видавець ПП Лисенко М.М.
Опис: Ховрич Юлія, Москаленко Анатолій. Перспективи розвитку електронного маркетингу // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 388-390
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1783
Розташовується у зібраннях:Напрям «Стратегія розвитку підприємств, галузей та регіонів»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu. Khovrych, A. Moskalenko. Prospects for the development of electronic marketing.pdfПерспективи розвитку електронного маркетингу.280,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.