Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1783
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Юлія-
dc.contributor.authorМоскаленко, Анатолій-
dc.date.accessioned2025-05-27T10:13:18Z-
dc.date.available2025-05-27T10:13:18Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1783-
dc.descriptionХоврич Юлія, Москаленко Анатолій. Перспективи розвитку електронного маркетингу // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 388-390uk_UA
dc.publisherВидавець ПП Лисенко М.М.uk_UA
dc.titleПерспективи розвитку електронного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям «Стратегія розвитку підприємств, галузей та регіонів»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu. Khovrych, A. Moskalenko. Prospects for the development of electronic marketing.pdfПерспективи розвитку електронного маркетингу.280,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.