Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1895
Назва: Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності
Автори: Бережняк, Анна
Стороженко, Алла
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: Видавець ПП Лисенко М.М.
Опис: Бережняк А., Стороженко А. Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності // Наука в Україні: Тенденції та вектор розвитку : Збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 89-91
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1895
Розташовується у зібраннях:Напрям 2. Вектори розвитку громадянського суспільства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A. Berezhnyak, A. Storozhenko Enterprise image.pdfІмідж підприємства як фактор конкурентоспроможності152,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.