Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережняк, Анна-
dc.contributor.authorСтороженко, Алла-
dc.date.accessioned2025-09-18T13:34:18Z-
dc.date.available2025-09-18T13:34:18Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1895-
dc.descriptionБережняк А., Стороженко А. Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності // Наука в Україні: Тенденції та вектор розвитку : Збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 89-91uk_UA
dc.publisherВидавець ПП Лисенко М.М.uk_UA
dc.titleІмідж підприємства як фактор конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям 2. Вектори розвитку громадянського суспільства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A. Berezhnyak, A. Storozhenko Enterprise image.pdfІмідж підприємства як фактор конкурентоспроможності152,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.