Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванько, Анатолій-
dc.contributor.authorЧередниченко, Олександра-
dc.date.accessioned2025-11-03T19:03:07Z-
dc.date.available2025-11-03T19:03:07Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1974-
dc.descriptionІванько А., Чередниченко О. Конкурентоспроможність аграрного підприємства: ключові чинники та роль маркетингу // Міжгалузеві наукові дослідження: можливості та варіанти впровадження : збірник наукових праць. – Ніжин: НДУ Гоголя, 2024. – С. 98-100uk_UA
dc.publisherНДУ Гоголяuk_UA
dc.titleКонкурентоспроможність аграрного підприємства: ключові чинники та роль маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям 3. Управлінські, економічні та облікові, аспекти поліпшення діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A. Ivanko, O. Cherednychenko Competitiveness of an agricultural enterprise.pdfКонкурентоспроможність аграрного підприємства: ключові чинники та роль маркетингу264,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.