Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/402
Назва: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку туристичних послуг міста Пінська
Інші назви: Marketing researches of consumer preferences on the market of tourist servises of t. Pinsk
Маркетинговые исследования потребительских предпочтений на рынке туристических услуг города Пинска
Автори: Кузнецова, И.А.
Дата публікації: бер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/402
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
i. kuznetseva - marketynhovi doslidzhennya.pdfМаркетингові дослідження споживчих переваг на ринку туристичних послуг міста Пінська301,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.