Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426
Назва: Маркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства
Інші назви: Marketing research as an element of the marketing information system of the enterprise
Маркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятия
Автори: Вертай, С.П.
Куликовская, Е.В.
Трухоновец, Е.Н.
Дата публікації: бер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s. vertay - marketynhovi doslidzhennya.pdfМаркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства296,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.