Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВертай, С.П.-
dc.contributor.authorКуликовская, Е.В.-
dc.contributor.authorТрухоновец, Е.Н.-
dc.date.accessioned2018-11-27T11:17:39Z-
dc.date.available2018-11-27T11:17:39Z-
dc.date.issued2013-03-
dc.identifier.otherУДК 339.138:330.131.5-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426-
dc.titleМаркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research as an element of the marketing information system of the enterpriseuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s. vertay - marketynhovi doslidzhennya.pdfМаркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства296,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.