Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/441
Назва: Роль маркетингу в управлінні сучасною фірмою
Інші назви: Role of marketing in management modern company
Автори: Куроченко, Ю.М.
Дата публікації: бер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/441
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yu. kurochenko - rol marketynhu.pdfРоль маркетингу в управлінні сучасною фірмою305,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.