Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/441
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуроченко, Ю.М.-
dc.date.accessioned2018-11-27T12:51:01Z-
dc.date.available2018-11-27T12:51:01Z-
dc.date.issued2013-03-
dc.identifier.otherУДК 330.339-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/441-
dc.titleРоль маркетингу в управлінні сучасною фірмоюuk_UA
dc.title.alternativeRole of marketing in management modern companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yu. kurochenko - rol marketynhu.pdfРоль маркетингу в управлінні сучасною фірмою305,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.