Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/578
Назва: Теоретичні підходи до визначення сутності сегменту на ніши задля формування цільового ринку м’ясопереробних підприємств
Інші назви: Theoretical approaches to the definition of the essence of the segment on niches for the purpose of forming the target market of meat processing enterprises
Автори: Філіппов, М.В.
Дата публікації: лют-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/578
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інновації в економіці та менеджменті: аналіз проблем і стратегія розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
m.filipov teoretychni_pidhody.pdfТеоретичні підходи до визначення сутності сегменту на ніши задля формування цільового ринку м’ясопереробних підприємств673,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.