Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліппов, М.В.-
dc.date.accessioned2018-11-29T09:31:39Z-
dc.date.available2018-11-29T09:31:39Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.otherУДК 637.5:339.138-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/578-
dc.titleТеоретичні підходи до визначення сутності сегменту на ніши задля формування цільового ринку м’ясопереробних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the definition of the essence of the segment on niches for the purpose of forming the target market of meat processing enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інновації в економіці та менеджменті: аналіз проблем і стратегія розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
m.filipov teoretychni_pidhody.pdfТеоретичні підходи до визначення сутності сегменту на ніши задля формування цільового ринку м’ясопереробних підприємств673,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.