Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/580
Назва: Інституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком
Інші назви: Institutional model engine marketynhovoy information and analytical obespechenyya management of the market
Институциональные модель маркетинговой системы информационно-аналитического обеспечения управление рынком
Автори: Царук, Н.Г.
Дата публікації: лют-2014
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто значення аграрного державного маркетингового сервісу для інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчими ринками. Запропоновано створення в Україні державної агромаркетингової служби як інституційного органу, відповідального за інформаційно-аналітичне забезпечення управління продовольчими ринками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/580
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інновації в економіці та менеджменті: аналіз проблем і стратегія розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n.tzsaruk instytuciyna_model.pdfІнституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком918,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.