Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарук, Н.Г.-
dc.date.accessioned2018-11-29T09:35:25Z-
dc.date.available2018-11-29T09:35:25Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.otherУДК 631.1.027/339.13:635-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/580-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення аграрного державного маркетингового сервісу для інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчими ринками. Запропоновано створення в Україні державної агромаркетингової служби як інституційного органу, відповідального за інформаційно-аналітичне забезпечення управління продовольчими ринками.uk_UA
dc.titleІнституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринкомuk_UA
dc.title.alternativeInstitutional model engine marketynhovoy information and analytical obespechenyya management of the marketuk_UA
dc.title.alternativeИнституциональные модель маркетинговой системы информационно-аналитического обеспечения управление рынкомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 2. Інновації в економіці та менеджменті: аналіз проблем і стратегія розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n.tzsaruk instytuciyna_model.pdfІнституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком918,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.