Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/60
Назва: Маркетинг на ринку зерна: теоретичні аспекти
Інші назви: Marketing in the grain market: theoretical aspects
Автори: Геращенко, Н.М.
Дата публікації: лют-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/60
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Особливості інноваційного розвитку економіки в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
o.geraschenko marketyng_zerna.pdfМаркетинг на ринку зерна: теоретичні аспекти506,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.