Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Назва: Особливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплін
Інші назви: Features evaluation ects education study humanities
Особенности оценки кредитно - модульной системы обучения в изучении гуманитарных дисциплин
Автори: Баришовець, А.В.
Дата публікації: лют-2014
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості кредитно-модульної системи оцінювання у вивченні гуманітарних дисциплін. Також виявлено доцільність впровадження даної системи до ВНЗ, враховуючи при цьому інтереси студента, його побажання. Висвітлено переваги входження України до європейського освітнього простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Освітні інновації в контексті сталого розвитку агропромислового виробництва України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
a.baryshovec osoblyvosti_ocinyuvannya.pdfОсобливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплін661,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.