Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаришовець, А.В.-
dc.date.accessioned2018-11-29T14:00:34Z-
dc.date.available2018-11-29T14:00:34Z-
dc.date.issued2014-02-
dc.identifier.otherУДК 371.26:378.147-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612-
dc.description.abstractДосліджено особливості кредитно-модульної системи оцінювання у вивченні гуманітарних дисциплін. Також виявлено доцільність впровадження даної системи до ВНЗ, враховуючи при цьому інтереси студента, його побажання. Висвітлено переваги входження України до європейського освітнього простору.uk_UA
dc.titleОсобливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeFeatures evaluation ects education study humanitiesuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности оценки кредитно - модульной системы обучения в изучении гуманитарных дисциплинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Освітні інновації в контексті сталого розвитку агропромислового виробництва України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
a.baryshovec osoblyvosti_ocinyuvannya.pdfОсобливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплін661,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.