Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
Назва: Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету
Інші назви: Personality-developmental approach in the organization of scientific work of students by the Department of Research University
Автори: Бондар, М.М.
Куценко, А.Г.
Черниш, О.М.
Яременко, В.В.
Дата публікації: бер-2014
Короткий огляд (реферат): Організація наукової роботи студентів в університеті дослідницького типу вимагає переходу до особистісно-орієнтованої системи навчання. Це розглядається як органічне поєднання ефективного навчання та особистісно-значимої наукової діяльності окремого суб’єкта. Необхідно суттєво змінити концептуальні засади організації науково-дослідної роботи студентів та слухачів магістратури. Головним завданням науково-педагогічних працівників кафедри дослідницького університету є створення найкращих умов для становлення особистості. Формування у майбутнього науковця стійких мотиваційних механізмів самостійного розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Модернізація вищої аграрної освіти в умовах стрімкого розвитку інноваційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
m.bondar osobystrozpizn_pidhid.pdfОсобистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету294,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.