Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
Назва: | Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету |
Інші назви: | Personality-developmental approach in the organization of scientific work of students by the Department of Research University |
Автори: | Бондар, М.М. Куценко, А.Г. Черниш, О.М. Яременко, В.В. |
Дата публікації: | бер-2014 |
Короткий огляд (реферат): | Організація наукової роботи студентів в університеті дослідницького типу вимагає переходу до особистісно-орієнтованої системи навчання. Це розглядається як органічне поєднання ефективного навчання та особистісно-значимої наукової діяльності окремого суб’єкта. Необхідно суттєво змінити концептуальні засади організації науково-дослідної роботи студентів та слухачів магістратури. Головним завданням науково-педагогічних працівників кафедри дослідницького університету є створення найкращих умов для становлення особистості. Формування у майбутнього науковця стійких мотиваційних механізмів самостійного розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683 |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3. Модернізація вищої аграрної освіти в умовах стрімкого розвитку інноваційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
m.bondar osobystrozpizn_pidhid.pdf | Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету | 294,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.