Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумкин, Є.-
dc.contributor.authorРомановский, В.-
dc.date.accessioned2018-12-02T01:44:16Z-
dc.date.available2018-12-02T01:44:16Z-
dc.date.issued2015-04-
dc.identifier.otherУДК 316.334.2: 339.92(4)-
dc.identifier.urihttp://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/728-
dc.titleРосійський досвід брендингу: проблемні поля і креативні практики на прикладі м Казаньuk_UA
dc.title.alternativeRussian experience of branding: problem fields and creative practices on the example of Kazanuk_UA
dc.title.alternativeРоссийский опыт брендинга: проблемные поля и креативные практики на примере г. Казаньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Напрям 2. «Впровадження інновацій в економіку й управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ye. naumkin - rosijskyj dosvid.pdfРосійський досвід брендингу: проблемні поля і креативні практики на прикладі м Казань137,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.