ErUCU

Дослідження руйнівних процесів дорожніх конструкцій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шейко, Н.В.
dc.contributor.author Козаченко, В.О.
dc.date.accessioned 2024-10-16T06:27:24Z
dc.date.available 2024-10-16T06:27:24Z
dc.date.issued 2024-05-09
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1006
dc.description Шейко Н.В., Козаченко В.О. Дослідження руйнівних процесів дорожніх конструкцій // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні питання механізації, енергоефективності та логістики в аграрному секторі в умовах сучасних викликів». Збірник наукових праць (9 травня 2024) / наук. ред. В.С. Лукач − Ніжин, 2024 – С. 168-174. uk_UA
dc.description.abstract Погіршення стану покриття викликає погіршення й умов для реалізації коефіцієнта зчеплення – зростає довжина гальмівного шляху, знижується бокова стійкість, автомобіль погано слухається керма. Крім того, коливання автомобіля, викликані деформованим покриттям, зменшує комфортність їзди. The deterioration of the condition of the coating also causes a deterioration in the conditions for the implementation of the coefficient of adhesion - the length of the braking distance increases, lateral stability decreases, the car does not obey the steering wheel well. In addition, the vibrations of the car caused by the deformed coating reduce the ride comfort. uk_UA
dc.publisher ВП НУБіП України "Ніжинський агротехнічний інститут" uk_UA
dc.subject дорога, покриття, волога, руйнування, автомобіль, періоди року. uk_UA
dc.subject road, pavement, moisture, destruction, car, periods of the year. uk_UA
dc.title Дослідження руйнівних процесів дорожніх конструкцій uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу