Короткий опис (реферат):
У статті Обґрунтовано, що зниження рівнів техногенного
тиску мобільної сільськогосподарської техніки на ґрунти може бути досягнуте
завдяки комплексній оптимізації параметрів конструкції рушіїв мобільних
засобів та відповідним нормуванням їх експлуатаційних властивостей.
В результаті дослідження визначена агротехнологічна доцільність заміни
базового рушія трактора Т-150К, оснащеного шиною 21,3R24, на рушій з
шиною типорозміром 28,1R26 з використанням модернізованого диска рушія. In the article, it is substantiated that the reduction of man-made
pressure levels of mobile agricultural machinery on the soil can be achieved thanks to
the comprehensive optimization of the design parameters of the engines of mobile
vehicles and the corresponding normalization of their operational properties.
As a result of the study, the agro-technological feasibility of replacing the basic
driver of the T-150K tractor, equipped with a 21.3R24 tire, with a driver with a
standard size 28.1R26 tire using a modernized driver disk was determined.
Суть розробки, основні результати:
Теслюк В.В., Ікальчик М.І., Блага В.В. Вплив на ґрунт енергонасичених колісних тракторів // Шляхи вирішення проблем механізації, енергоефективності та логістики в аграрному секторі в період воєнного часу: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції № 20 (17 листопада 2023) / наук. ред. В.С. Лукач − Ніжин, 2023 − С. 142-144.