ErUCU

Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лайко, Ольга
dc.date.accessioned 2024-12-02T16:29:03Z
dc.date.available 2024-12-02T16:29:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1322
dc.description Лайко Ольга. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні // Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, логістики та агротехнологій в Україні : збірник наукових праць / наук. ред. В.С. Лукач – Ніжин, 2019. – С. 26-29 uk_UA
dc.title Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу