ErUCU

Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності (на прикладі СТОВ «Інтер»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красногор, Євген Юрійович
dc.date.accessioned 2025-02-10T13:16:07Z
dc.date.available 2025-02-10T13:16:07Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1655
dc.description Красногор Є.Ю. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності (на прикладі СТОВ «Інтер») : бакалаврська кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / Красногор Є.Ю. – Ніжин, 2024. – 57 с. uk_UA
dc.description.abstract Структура та обсяг випускної кваліфікаційної роботи бакалавра. Робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг бакалаврської роботи становить 57 сторінок, 1 таблиця, 3 рисунки, список використаних джерел із 61 найменування. Актуальність теми дослідження. У сучасних умовах ведення бізнесу компанії ведуть боротьбу за кожного окремого споживача. Ринкова економіка потребує нових умов для успіху. Для цього варто шукати нові шляхи вдосконалення конкурентоспроможності продукції підприємства. Основоположним елементом підвищення конкурентоспроможності підприємств є формування позитивного іміджу для цільових груп. Це вимагає вивчення методологічних прийомів формування іміджу компанії на ринку. Важливим завданням економічних досліджень є виявлення можливостей щодо формування іміджевої діяльності, яка позначається на конкурентних позиціях підприємства. Офіційні статистичні та соціоекономічні дослідження доводять, що позитивний імідж компанії допомагає залучити позикові кошти, сприяє залученню високоякісних талантів та просуванню з боку державних установ, зміцнює партнерські відносини, формує довіру споживачів, а також підвищує лояльність споживачів наданих послуг чи вироблених товарів. Об’єктом дослідження є процес формування іміджу підприємства Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування іміджу підприємства. Метою дослідження є обґрунтування теоретичних, методичних засад та практичних рекомендацій формування позитивного іміджу як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження. Методологічну основу дослідження складає комплекс загальнонаукових і специфічних наукових методів: для написання першого та другого розділів використовувалися загальнонаукові методи аналізу і синтезу, конкретизація та системний аналіз; для обґрунтування конкурентоспроможності продукції СТОВ «Інтер» шляхів її підвищення та аналізу маркетингової діяльності застосовувались методи економічного та статистичного аналізу, методи порівняння. Статистичний аналіз ефективності бізнесу надає можливість аналізу різних показників, тобто проаналізувати тенденції та оцінити рентабельність СТОВ «Інтер». Дані офіційної статистики, щорічна та квартальна бухгалтерська звітність підприємства стали інформаційною базою дослідження. У роботі визначено поняття «імідж підприємства», на основі теоретичного та емпіричного опрацювання з’ясовано етапи та засоби формування іміджу як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності СТОВ «Інтер». Охарактеризовано тактику та методи формування іміджу на підприємстві. Запропоновано шляхи формування позитивного та сприятливого іміджу підприємства. uk_UA
dc.subject імідж, конкуренція, маркетинг, підприємство, репутація, розвиток бренду, формування імідж uk_UA
dc.title Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності (на прикладі СТОВ «Інтер») uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу