Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бут, Євген Григорович | |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T09:49:44Z | |
dc.date.available | 2025-04-28T09:49:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1745 | |
dc.description | Бут Є.Г. Удосконалення стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної техніки : дипломний проєкт : 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» / Бут Є.Г. – Ніжин, 2023. – 63 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Підвищення надійності стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної техніки, вирішено тим, що стенд, який містить рідинний регулювальний реостат, у якому змінний опір є електроліт замінено на трансформаторний реостат. Електроліт водного розчину кальцинованої соди. є агресивне середовище для корпусу реостата, що призводить до швидкої корозії і виходу його із ладу, що і сталося у лабораторії двигунів внутрішнього згорання тракторів і автомобілів. У зв’язку із цим запропоновано замінити громіздкий, складний за конструкцією (містить мотор-редуктор та кінцеві вимикачи) рідинний регулювальний реостат на опір, який містить активну і індуктивну складові. Для цього вибрано трифазний трансформатор потужністю 40кВт. Трансформатор працює в насичених режимах магнітопроводу. Такі режими забезпечують можливість у більшій мірі регулювати активну складову опору. Це твердження розроблено теоретично і перевірено експериментально на даному стенді. | uk_UA |
dc.title | Удосконалення стенду холодної та гарячої обкатки двигунів автотракторної техніки | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |