ErUCU

Організація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадник, Вікторія
dc.contributor.author Олійник, Аліна
dc.date.accessioned 2025-05-22T09:08:53Z
dc.date.available 2025-05-22T09:08:53Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1767
dc.description Стадник Вікторія, Олійник Аліна. Організація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 266-269 uk_UA
dc.publisher Видавець ПП Лисенко М.М. uk_UA
dc.title Організація рекламної діяльності на підприємствах аграрної галузі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу