ErUCU

Формування маркетингової стратегії, як складової антикризового управління підприємством

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадник, Вікторія
dc.contributor.author Перестюк, Тамара
dc.date.accessioned 2025-05-22T11:03:11Z
dc.date.available 2025-05-22T11:03:11Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1769
dc.description Стадник Вікторія, Перестюк Тамара. Формування маркетингової стратегії, як складової антикризового управління підприємством // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 280-283 uk_UA
dc.publisher Видавець ПП Лисенко М.М. uk_UA
dc.title Формування маркетингової стратегії, як складової антикризового управління підприємством uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу