ErUCU

Перспективи розвитку електронного маркетингу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ховрич, Юлія
dc.contributor.author Москаленко, Анатолій
dc.date.accessioned 2025-05-27T10:13:18Z
dc.date.available 2025-05-27T10:13:18Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1783
dc.description Ховрич Юлія, Москаленко Анатолій. Перспективи розвитку електронного маркетингу // Економічна модель сучасності: завдання, виклики, перспективи: у 2-х ч., Ч. 2: збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 388-390 uk_UA
dc.publisher Видавець ПП Лисенко М.М. uk_UA
dc.title Перспективи розвитку електронного маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу