Короткий опис (реферат):
Проведено теоретичний аналіз встановлення єдиних вимог до оцінювання навчальних
досягнень студентів; підвищення якості освіти;формування мотивації навчання:встановлення
фактичного рівня знань, умінь і навичок із всіх дисциплін;співвідношення цього рівня до вимог
державного стандарту;формування самооцінки та допомога у виборі індивідуальної роботи
студента;підвищення рівня об'єктивності, гласності в оцінюванні досягнень студента. The theoretical analysis to establish common requirements for the evaluation of educational
achievements of students; improve the quality of education , the formation of learning motivation : Set the
actual level of knowledge and skills from all disciplines , the ratio of the requirements of this International
Standard , the formation of self-esteem and help in the selection of individual student work , raising the
level of objectivity , transparency in evaluating student achievement .
Суть розробки, основні результати:
Сухар С.В. Характеристика основних видів контролю успішності студентів з дисциплін: «аграрна політика», «технологія виробництва продукції тваринництва» // Матеріали науково-методичної конференції науково-педагогічних, педагогічних працівників та науковців «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності». Зб. наук. пр. / Редкол.: В.С. Лукач (голова) та ін. – Ніжин, 2016. – С. 61-63.