ErUCU

Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бережняк, Анна
dc.contributor.author Стороженко, Алла
dc.date.accessioned 2025-09-18T13:34:18Z
dc.date.available 2025-09-18T13:34:18Z
dc.date.issued 2017-12
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1895
dc.description Бережняк А., Стороженко А. Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності // Наука в Україні: Тенденції та вектор розвитку : Збірник наукових праць / за наук. ред. В.С. Лукача. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2017. – С. 89-91 uk_UA
dc.publisher Видавець ПП Лисенко М.М. uk_UA
dc.title Імідж підприємства як фактор конкурентоспроможності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу