ErUCU
Маркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства
Увійти
Домівка
→
Матеріали конференцій, семінарів тощо
→
Роль інститутів освіти та науки у формуванні інноваційної культури суспільства
→
Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Маркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства
Вертай, С.П.
;
Куликовская, Е.В.
;
Трухоновец, Е.Н.
URI:
http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426
Дата:
2013-03
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Назва:
s. vertay - marke ...
Розмір:
296.8 Кб
Формат:
Документ PDF
Опис файлу:
Маркетингові ...
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях
Секція 2. Удосконалення процесів менеджменту, обліку та аудиту на підприємствах: світовий та вітчизняний досвід
Пошук
Пошук
По цьому зібранню
Детальніший пошук
Перегляд
Усі матеріали
Фонди та зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Зібрання
За датою публікації
Автори
Заголовки
Теми
Мій обліковий запис
Увійти
Зареєструватися