ErUCU

Маркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вертай, С.П.
dc.contributor.author Куликовская, Е.В.
dc.contributor.author Трухоновец, Е.Н.
dc.date.accessioned 2018-11-27T11:17:39Z
dc.date.available 2018-11-27T11:17:39Z
dc.date.issued 2013-03
dc.identifier.other УДК 339.138:330.131.5
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/426
dc.title Маркетингові дослідження як елемент маркетингової інформаційної системи підприємства uk_UA
dc.title.alternative Marketing research as an element of the marketing information system of the enterprise uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговые исследования как элемент маркетинговой информационной системы предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу