ErUCU

Інституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Царук, Н.Г.
dc.date.accessioned 2018-11-29T09:35:25Z
dc.date.available 2018-11-29T09:35:25Z
dc.date.issued 2014-02
dc.identifier.other УДК 631.1.027/339.13:635
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/580
dc.description.abstract У статті розглянуто значення аграрного державного маркетингового сервісу для інформаційно-аналітичного забезпечення управління продовольчими ринками. Запропоновано створення в Україні державної агромаркетингової служби як інституційного органу, відповідального за інформаційно-аналітичне забезпечення управління продовольчими ринками. uk_UA
dc.title Інституційна модель маркетингової системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ринком uk_UA
dc.title.alternative Institutional model engine marketynhovoy information and analytical obespechenyya management of the market uk_UA
dc.title.alternative Институциональные модель маркетинговой системы информационно-аналитического обеспечения управление рынком uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу