ErUCU

Особливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплін

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баришовець, А.В.
dc.date.accessioned 2018-11-29T14:00:34Z
dc.date.available 2018-11-29T14:00:34Z
dc.date.issued 2014-02
dc.identifier.other УДК 371.26:378.147
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/612
dc.description.abstract Досліджено особливості кредитно-модульної системи оцінювання у вивченні гуманітарних дисциплін. Також виявлено доцільність впровадження даної системи до ВНЗ, враховуючи при цьому інтереси студента, його побажання. Висвітлено переваги входження України до європейського освітнього простору. uk_UA
dc.title Особливості оцінювання кредитно-модульної системи навчання у вивченні гуманітарних дисциплін uk_UA
dc.title.alternative Features evaluation ects education study humanities uk_UA
dc.title.alternative Особенности оценки кредитно - модульной системы обучения в изучении гуманитарных дисциплин uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу