Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, М.М. | |
dc.contributor.author | Куценко, А.Г. | |
dc.contributor.author | Черниш, О.М. | |
dc.contributor.author | Яременко, В.В. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-30T10:24:35Z | |
dc.date.available | 2018-11-30T10:24:35Z | |
dc.date.issued | 2014-03 | |
dc.identifier.other | УДК 378.141.5:621.81.001 | |
dc.identifier.uri | http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683 | |
dc.description.abstract | Організація наукової роботи студентів в університеті дослідницького типу вимагає переходу до особистісно-орієнтованої системи навчання. Це розглядається як органічне поєднання ефективного навчання та особистісно-значимої наукової діяльності окремого суб’єкта. Необхідно суттєво змінити концептуальні засади організації науково-дослідної роботи студентів та слухачів магістратури. Головним завданням науково-педагогічних працівників кафедри дослідницького університету є створення найкращих умов для становлення особистості. Формування у майбутнього науковця стійких мотиваційних механізмів самостійного розвитку. | uk_UA |
dc.title | Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету | uk_UA |
dc.title.alternative | Personality-developmental approach in the organization of scientific work of students by the Department of Research University | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |