ErUCU

Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, М.М.
dc.contributor.author Куценко, А.Г.
dc.contributor.author Черниш, О.М.
dc.contributor.author Яременко, В.В.
dc.date.accessioned 2018-11-30T10:24:35Z
dc.date.available 2018-11-30T10:24:35Z
dc.date.issued 2014-03
dc.identifier.other УДК 378.141.5:621.81.001
dc.identifier.uri http://ela.nati.org.ua:8080/xmlui/handle/123456789/683
dc.description.abstract Організація наукової роботи студентів в університеті дослідницького типу вимагає переходу до особистісно-орієнтованої системи навчання. Це розглядається як органічне поєднання ефективного навчання та особистісно-значимої наукової діяльності окремого суб’єкта. Необхідно суттєво змінити концептуальні засади організації науково-дослідної роботи студентів та слухачів магістратури. Головним завданням науково-педагогічних працівників кафедри дослідницького університету є створення найкращих умов для становлення особистості. Формування у майбутнього науковця стійких мотиваційних механізмів самостійного розвитку. uk_UA
dc.title Особистісно-розвивальний підхід в організації наукової роботи студентів кафедрою дослідницького університету uk_UA
dc.title.alternative Personality-developmental approach in the organization of scientific work of students by the Department of Research University uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу